|
Doorlichting van de werking van de ICT-dienst en het voorstellen van maatregelen om de werking te optimaliseren; |
|
Inschatting van het kennisniveau van de ICT-medewerker; |
|
Inschatting van het werkvolume van de ICT-dienst; |
|
Maatregelen om de garanties inzake continuïteit (backup bij afwezigheden) te verhogen; |
|
Maatregelen voorstellen om de werking van de interne helpdesk te optimaliseren; |
|
Beleid uitwerken betreffende aankoop/vervanging van ICT-materiaal; |
|
Maatregelen voorstellen om de zelfredbaarheid te verhogen; |
|
Controle van de software licenties |
|
Maatregelen om de garanties inzake continuïteit (backup bij afwezigheden) te verhogen; |
|
2de opinie betreffende het ICT gebeuren in Bonheiden en nieuwe technische ontwikkelingen; |
|
Maatregelen voorstellen om de softwarepaketten beter op elkaar af te stemmen; |
|
Toekomstvisie (bvb e-dossier, contractenbeheer, etc.) |
|
Adviezen formuleren betreffende internetgebruik-policies en vertrouwelijkheid van de gevoelige data. |